• header-wsvgg vj4.jpg
  • header-wsvgg vj 3.jpg
  • header-wsvgg vj1.jpg
  • header-wsvgg-3 vj.jpg

Wat zijn de taken van de commissie Wandelroutes

De commissie is verantwoordelijk voor het maken en bijhouden van de routes en het maken van de wandelkalender. Zij zorgt voor het gele boekje waar in de wandelkalender is opgenomen. Zowel de kalender als de routes zijn ook te vinden op de website. Ook op de website is te vinden een algemene agenda voor alle activiteiten van onze vereniging. Ook deze wordt gepubliceerd onder verantwoordelijkheid van de binnenlandcommissie.

De commissie organiseert maximaal 4x per jaar een wandelplus.

De donderdagwandeling valt ook onder verantwoordelijkheid van de binnenland commissie. Voor de donderdagwandeling heeft de commissie meer een coördinerende rol. Iedereen mag in overleg met de commissie een donderdagwandeling organiseren. De donderdagwandeling vindt maximaal 1 x per maand plaats.

De clubdag wordt onder verantwoordelijkheid van deze commissie georganiseerd.

De commissie kan en zal ook leden vragen om bij deze taak te helpen.

De huidige commissieleden zijn:

Paul Rutten

Christ Boelens